Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn producten worden bezorgd?

Het duurt gemiddeld 6-12 dagen voordat onze producten bij jou aankomen, omdat ze rechtstreeks van de leverancier naar jou worden verzonden. Dit zorgt ervoor dat we kunnen besparen op opslag- en transportkosten en onze producten goedkoper kunnen aanbieden dan onze concurrenten. We nemen ook de verzendkosten voor onze rekening.

 

Het duurt langer dat aangegeven, wat nu?

Bij 99% van de bestellingen wordt de verwachte levertijd gehaald. Het kan echter gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling bekijken via de link naar de track en trace pagina die je na je bestelling ontvangt.

Als je na 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

De bestelling is niet compleet binnen gekomen, hoe kan dat?

Aangezien we samenwerken met diverse leveranciers, kan het voorkomen dat de producten apart van elkaar worden verzonden. Indien er artikelen ontbreken in je bestelling, ontvang je deze meestal na 2-3 dagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

 

Waar vind ik de verzendkosten?

Wij betalen de verzendkosten voor de bestelling zelf. Soms geven wij gratis artikelen weg als promotie. Om de kosten te dekken, brengen wij €6,95 in rekening voor de verzendkosten. Dit wordt te allen tijde gecommuniceerd.

 

Ik ben niet tevreden en ik wil graag mijn product(en) retour sturen, hoe werkt dat?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling heb je de mogelijkheid om deze te ruilen of retourneren als je niet tevreden bent. Het artikel dient in originele staat te zijn, inclusief labels en etiketten en mag geen gebruikssporen bevatten. Bij retournering moet je altijd een Track & Trace-code toevoegen en ben je als afzender verantwoordelijk voor de verzending. Wanneer wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt gestort.

Om een retourformulier te downloaden, klik je hier.

 

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Na je bestelling kan je van ons een mail verwachten waarin een link te vinden is. Met deze link kan je je pakket volgen.

 

De Track & trace link geeft geen informatie aan, wat nu?

Track & trace informatie is beschikbaar zodra het pakketje bij het postorderbedrijf is aangekomen, maar er kan vertraging zijn.